Продавець Badden.com.ua інтернет магазин чоловічого та жіночого взуття великих розмірів розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
808 відгуків
Зимове чоловіче взуття великих розмірів - від 2594 грнКупити

Привіт, друзі. Хочемо повідомити вам, що Badden.com.ua продовжує роботу, навіть попри складну ситуацію в Україні. Ми із Запоріжжя, де й надалі намагаємося дарувати вам радість і комфорт за допомогою якісного взуття. Більш детально: https://badden.com.ua/ua/n335674-rabotaem.html

Що з себе являє сучасна космічна мода

Що з себе являє сучасна космічна мода

За прогнозами аналітичної платформи Lyst, космос повинен був стати одним з ключових трендів 2020 року у зв'язку з планами дослідження Марса. Доля розпорядилася трохи інакше, і нинішня ключова повістка змістилася на більш приземлені проблеми, однак ця затримка все ж тимчасова.

Як правило, кажучи про моду майбутнього, ми представляємо роботи дизайнерів-футуристів: Андре Куррежа, Пако Рабана і П'є єра Кардена. Останній, до речі, навіть брав участь у створенні скафандра для астронавтів. Проте сьогодні «космічна» мода - це в першу чергу технології, а не дизайн.

 

Pierre Cardin, 1973 рік © Hulton Archive

 

Корисні інновації, як і різні спецефекти, активно впроваджуються в модну індустрію на протязі не одне десятиліття. Ми вже бачили плащі, що стають прозорими при контакті з водою, футболки, що виробляють вітамін С, кросівки, які зчитують пульс і зашнуровуються самостійно, а також тканини, здатні протистояти UV-променям.

Тривожною весною 2020 року без цікавих новинок також не обійшлося. Так, цього літа повинні були відбутися Олімпійські ігри в Токіо, до яких активно готувалися не тільки спортсмени, а й спортивні бренді, лідируючі за частиною технологічних новинок.

 

Nike Space Hippie

 

Наприклад, Nike представили нові бігові кросівки, що надають спортсменам додаткову фору в змаганнях. Створені ці парі з «космічного» сміття. Ні, мова тут, звичайно, не про сьогодення космосі: під цим терміном маються на увазі звичайні виробничі відходи. Таким чином компанія хотіла привернути увагу до проблем екології, і спортивні зірки - кращі посланці доброї ідеї.

Кросівками справа не обмежилася: спортивний гігант випустив колекцію Space Hippie ( «Космічні хіпі»). Працюючи над нею, команда представляла життя на Марсі, де майже немає ресурсів, натякаючи на те, що якщо ми не замислимося про свої споживчі звички і ставлення до екології, то і самі рано чи пізно опинимося на млявій планеті, причому без всяких колонізації, які затіяв Ілон Маск.

 

 

У космічну колекцію увійшли чотири силуету, кожна пара створена з волокон Flyknit, що складаються переважно з перероблених футболок і пляшок.

Інший спортивний гігант adidas також вирішив не залишатися осторонь: ще в кінці минулого року компанія оголосила про початок співпраці з Національною лабораторією США і МКС. У 2020 році adidas планували відправити запас гранул Boost, з яких в тому числі виробляють свої кросівки, в орбітальну лабораторію в 408 кілометрах від поверхні Землі, щоб вивчити поведінку матеріалу в умовах космосу.

 

adidas SPACE RACE

 

Незвичайний експеримент повинен забезпечити adidas новими відомостями про рух гранул під час формування підошви під впливом преса в умовах мікрогравітації. Подібна інформація може виявитися корисною і допомогти створити кросівки майбутнього - ще більш комфортні та довговічні.

Чи замислювалися коли-небудь, чому в останні роки така величезна кількість модних брендів використовує логотип NASA і що, власне, Національне управління з аеронавтики і дослідженню космічного простору думає про таку несподівану інтеграції в моду? Ні, справа не в жадобі наживи: NASA не отримують ні копійки від Puma, Nike, Alpha Industires і інших любителів прикрасити свої штучки подібним чином.
 

 

 

Справа в тому, що NASA - державна структура, яка не має права створювати колаборації або Мерч в комерційних цілях. Зате офіційний дозвіл на використання логотипу можуть отримати практично всі бажаючі. Правила більш ніж прості і легко здійснимі: всього-то й потрібно розмістити логотип NASA подалі від логотипу бренду і не називати отриманий виріб колаборацією. Здається, що абсолютний лідер по створенню таких космічних колекцій - Херон Престон. У минулому році він навіть розмістив нашивку NASA на комбінезонах для собак.

Чапля Preston

Джерело: https://www.gq.ru/style/chto-iz-sebya-predstavlyaet-sovremennaya-kosmicheskaya-moda

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner