Корзина
104 отзыва
Надежный продавец Prom.ua
Зимняя мужская кожаная обувь на меху - от 1492 грн!Купить!
+38044 334 35 40
0 800 33 16 91
Наличие документов
Знак Наличие документов означает, что компания загрузила свидетельство о государственной регистрации для подтверждения своего юридического статуса компании или физического лица-предпринимателя.
Интернет магазин мужской обуви больших размеров в Украине. Всегда 150+ моделей

Що з себе являє сучасна космічна мода

Що з себе являє сучасна космічна мода

Що з себе являє мода на космос сьогодні, чому логотип NASA так часто зустрічається в модних колекціях, а заодно розповідаємо про відмінні «космічних» речах, які можна носити хоч кожен день.

За прогнозами аналітичної платформи Lyst, космос повинен був стати одним з ключових трендів 2020 року в зв'язку з планами дослідження Марса. Доля розпорядилася трохи інакше, і нинішня ключова повістка змістилася на більш приземлені проблеми, однак ця заминка все ж тимчасова.

Як правило, кажучи про моду майбутнього, ми представляємо роботи дизайнерів-футуристів: Андре Куррежа, Пако Рабана і П'єра Кардена. Останній, до речі, навіть брав участь у створенні скафандра для астронавтів. Проте сьогодні «космічна» мода - це в першу чергу технології, а не дизайн.

 

Pierre Cardin, 1973 год   © Hulton Archive

 

Корисні інновації, як і різні спецефекти, активно впроваджуються в модну індустрію на протязі не одне десятиліття. Ми вже бачили плащі, що стають прозорими при контакті з водою, футболки, що виробляють вітамін С, кросівки, які зчитують пульс і зашнуровуються самостійно, а також тканини, здатні протистояти UV-променям.

Тривожною весною 2020 року без цікавих новинок також не обійшлося. Так, цього літа повинні були відбутися Олімпійські ігри в Токіо, до яких активно готувалися не тільки спортсмени, а й спортивні бренди, лідируючі за частиною технологічних новинок.

 

Nike Space Hippie

 

Наприклад, Nike представили нові бігові кросівки, що надають спортсменам додаткову фору в змаганнях. Створені ці пари з «космічного» сміття. Ні, мова тут, звичайно, не про сьогодення космосі: під цим терміном маються на увазі звичайні виробничі відходи. Таким чином компанія хотіла привернути увагу до проблем екології, і спортивні зірки - кращі посланники доброї ідеї.

Кросівками справа не обмежилася: спортивний гігант випустив колекцію Space Hippie ( «Космічні хіпі»). Працюючи над нею, команда представляла життя на Марсі, де майже немає ресурсів, натякаючи на те, що якщо ми не замислимося про свої споживчі звички і ставлення до екології, то і самі рано чи пізно опинимося на млявій планеті, причому без всяких колонізації, які затіяв Ілон Маск.

 

 

У космічну колекцію увійшли чотири силуету, кожна пара створена з волокон Flyknit, що складаються переважно з перероблених футболок і пляшок.

Інший спортивний гігант adidas також вирішив не залишатися осторонь: ще в кінці минулого року компанія оголосила про початок співпраці з Національною лабораторією США і МКС. У 2020 році adidas планували відправити запас гранул Boost, з яких в тому числі виробляють свої кросівки, в орбітальну лабораторію в 408 кілометрах від поверхні Землі, щоб вивчити поведінку матеріалу в умовах космосу.

 

adidas SPACE RACE

 

Незвичайний експеримент повинен забезпечити adidas новими відомостями про рух гранул під час формування підошви під впливом преса в умовах мікрогравітації. Подібна інформація може виявитися корисною і допомогти створити кросівки майбутнього - ще більш комфортні та довговічні.

Чи замислювалися коли-небудь, чому в останні роки така величезна кількість модних брендів використовує логотип NASA і що, власне, Національне управління з аеронавтики і дослідженню космічного простору думає про таку несподівану інтеграції в моду? Ні, справа не в жадобі наживи: NASA не отримують ні копійки від Puma, Nike, Alpha Industires і інших любителів прикрасити свої штучки подібним чином.
 

 

 

Справа в тому, що NASA - державна структура, яка не має права створювати колаборації або Мерч в комерційних цілях. Зате офіційний дозвіл на використання логотипу можуть отримати практично всі бажаючі. Правила більш ніж прості і легко здійснимі: всього-то й потрібно розмістити логотип NASA подалі від логотипу бренду і не називати отриманий виріб колаборацією. Здається, що абсолютний лідер по створенню таких космічних колекцій - Херон Престон. У минулому році він навіть розмістив нашивку NASA на комбінезонах для собак.

Heron Preston

Джерело: https://www.gq.ru/style/chto-iz-sebya-predstavlyaet-sovremennaya-kosmicheskaya-moda

Другие статьи